انواع غرفه در غرفه سازی نمایشگاه

یک مسئله بسیار مهم و حیاتی در انتخاب شما برای غرفه سازی ، نوع غرفه بر اساس سازه آن می باشد . در مطالب قبلی به بررسی انواع انواع نمایشگاه جهت غرفه سازی پرداختیم ، حال وقت آن رسیده که شما را با انواع غرفه آشنا کنیم تا بتوانید تصمیمی درست برای حضوری موفق در نمایشگاه را داشته باشید .

انواع غرفه بر اساس سازه

انواع غرفه بر اساس سازه

انواع غرفه سازی

اگر بخوایم یه صورت کلی صحبت کنیم ، غرفه های به سه دسته کلی زیر تقسیم می شوند :

۱ – غرفه های ساخته شده

۲ – غرفه های اسپیس فریم

۳ – غرفه های مدولار

در زیر به توضیح مختصری از غرفه های اشاره شده در بالا می پردازیم :

غرفه های ساخته شده

در این نوع غرفه ، از متریال هایی هم چون MDF ، نئوپان ، چوب ، پروفیل های آهن ، انواع شیشه ، پارکت ، سرامیک ، موکت در کف و برای ساخت نشان و نام شرکت حاضر در نمایشگاه از یونولیت های مختلف استفاده میشود .

غرفه های اسپیس فریم

غرفه سازی به روش اسپیس فریم به دو گروه تقسیم می شود :

۱ – غرفه سازی اسیس فریم دورنی

۲ – غرفه سازی اسیس فریم بیرونی

 

باید توجه کرد که در طراحی و ساخت این نوع از غرفه ( اسپیس فریم ) از الگوی یکسان و کلی استفاده می شود . سازه به صورت قطعاتی منظم در کنار یکدیگر قرار میگیرد .

در این روش از غرفه سازی مصالح از فلز است ، فلز هایی از آلیاژ های مختلف . این اسپیس فریم ها به وسیله بست هایی که به هم وصل میشوند ساخته می شود و غرفه ای یکپارچه ار به وجود می آورند .

از مهمترین ویژگی های این نوع غرفه ها ، ستون های است از جنس فلز ، که برای قرار گرفتن بنرهای تبلیغاتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

غرفه های مدولار

این شکل از غرفه سازی معمولا به صورت یک شکل ، مشابه و با استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی ساخته و مونتاژ می شوند . این شکل از غرفه از نظر سازه ای بسیار منظم و ایستا بوده و با استفاده از ویژگی متریال آن که عموما پروفیل های آلومینیومی است در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شود .

از ویژگی های این نوع غرفه سازی میتوان به این اشاره کرد که در آن می توان از پنل های مختلف تبلیغاتی مثل لایت باکس ، چاپی و پلکسی و … استفاده کرد تا نظر بازدیدکنندگان را بیشتر به سمت خود جلب کرد .

انواع غرفه مدولار در نمایشگاه

جالب است بدانید غرفه سازی مدولار هم دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای کاربرد خاصی هستند: .

غرفه سازی مدولار ویژه :

غرفه سازی مدولار ویژه برای فضاسازی های مختلف و برپایی المان های نمایشی در غرفه های کوچک نمایشگاهی کاربرد دارند. این نوع غرفه ها غیر همشکل بوده و در نتیجه زیاد گوناگون هستند غرفه ها عمدتا ساختاری عظیم و در این طریق غرفه سازی می نا با هزینه ای مناسب و منطقی، بیشتر قسمت های غرفه را مشابه ویترین محصولات، میز، بدنه، بارو نور، اطاق مذاکره، المان های ستونی  وعمودی و … را اجرا نمود.

غرفه سازی مدولار سالنی :

این نوع غرفه ها به صورت یک شکل برای مستقر شدن شرکت کنندگان و با سفارش برگزار کننده ی نمایشگاه طراحی می شوند. این نوع غرفه ها دارای فضایی مستقل هستند که دارای امکاناتی برای سرویس دهی به مخاطبان و بازدید کنندگان و نیز بهره برداری های مختلف برخوردار می باشند.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتر به صورت رایگان با کارشناسان برساد تماس بگیرید .

دیدگاه ها بسته شده است