هزینه غرفه سازی

هزینه غرفه سازی

هزینه غرفه سازی

هزینه غرفه سازی بسیار وابسته و حساس به عوامل گوناگون هست . در مقاله های قبلی به اینکه غرفه سازی چیست و تاثیر رنگ ها در غرفه سازی هم چنین دکوراسیون غرفه پرداختیم .

در این مقاله به عواملی که در هزینه غرفه سازی دخیل هستند خواهیم پرداخت .

هر فعالیتی که در غرفه نمایشگاهی خود انجام میدهید در نهایت منجر به موفق یا شکست شما در نمایشگاه خواهد شد . اکثر شرکت هایی که برای اولین بار در نمایشگاه حاضر می شوند ، مرتکب اشتباهات بسیار بزرگی می شوند که تمام فعالیت های دیگر خودشون رو تحت تاثیر قرار می دهند  .

اولین و بزرگترین اشتباه ، عدم تخمین درست در بودجه بندی غرفه است . گاهی بسیاری از هزینه ها نادیده گرفته می شود که باعث عدم کفاف بودجه در نظر گرفته شده حتی برای لوازم حیاتی کار می شود و گاهی چنان زیاد در نظر گرفته میشود که باعث بروز خرج های زیادی می شود .

در این مقاله به عواملی که باید برای بودجه غرفه سازی در نظر گرفته شود می پردازیم :

تبلیغات

تبلیغ جز جدانشدنی یک کسب و کار موفق است ؛ تبلیغ را به هیچ عنوان فراموش نکنید .

چاپ انواع کاتالوگ ، بروشور ، استند و … به دیده شدن کسب و کار شما کمک به سزایی خواهد کرد .

بسیاری از بازدیدکنندگان از غرفه شما بدون پرسیدن سوالی مشغول خواندن کاتالوگ ها و بروشور های شما می شوند .

در صورت یافتن نکته ای جالب در زمینه فعالیتی شما ، وارد صحبت خواهند شد .

اینجاست که هنر پرسنل نمایشگاه در تبدیل این مشتری بالقوه به بالفعل می تواند نقش بسزایی داشته باشد .

هدایا

هدایای تبلیغاتی از دیگر هزینه های مربوط به غرفه سازی نمایشگاهی است .

باید در انتخاب نوع هدیه بسیار دقت به خرج داد زیراکه این هدیه نمایشگاهی در ثبت یک خاطره شیرین در ذهن بازدیدکنندگان بسیار موثر است و هر چه نفیس تر باشد بیشتر روی مخاطبان تاثیر خود را می گذارد  . بهتر است هدیه های متفاوتی برای مدیران ارشد در نظر بگیرید که یک سطح بالاتر از هدایای در نظر گرفته شده برای بازدیدکنندگان است .

پذیرایی از مهمان ها

پذیرایی از مهمانان و بازدیدکنندگان از دیگر عوامل موفق در کسب و کار و حضور شما در نمایشگاه است . در نظر بگیرید که این هزینه اغلب زیاد است . در غرفه خود باید انواع چای ، قهوه ، شکلات و نوشیدنی ها سرد و گرم را داشته باشید تا بنا با ذائقه بازدیدکننده بتوانید در نهایت احترام از آنان پذیرایی کنید .

در نظر بگیرید که این پذیرایی مختص افرادی است که وارد غرفه شده و قصد مذاکره را دارند .

جایزه ها و قرعه کشی ها

آخرین مورد از عوامل هزینه ساز و مهم در غرفه سازی ، قرعه کشی و اهدای جوایز است .

اکثر شرکت ها این مورد را در عرفه خود ندارند و این شما هستید که اگر می خواهید یکی از شلوغ ترین غرفه های سالن نمایشگاهی را به خود اختصاص دهید بهتر است یک مسابقه یا قرعه کشی همراه با جوایزی ارزنده را تدارک ببینید . توجه داشته باشید که هزینه قرعه کشی در غرفه بسیار زیاد است و تنها در صورتی برای شما صرفه دارد که بتوانید از شلوغی در غرفه خود نهایت استفاده را ببرید .

 

در انتها برای کاهش و بهینه سازی هزینه های غرفه سازی خود می توانید از کارشناسان و متخصصان این زمینه در شرکت ایستا سازان برساد کمک بگیرید .

برای مشاوره رایگان غرفه سازی همین الان تماس بگیرید .

دیدگاه ها بسته شده است