غرفه سازی برزیل ؛ اکسپو (Expo) نمایشگاهی جهانی (دانلود تقویم نمایشگاهی) است که منظور آن تعلیم عمومی ، به اشتراک‌گذاشتن نوآوری‌ها، سپاسداری از پیش‌رفت‌ها و ترویج همکاری است.
این نمایشگاه هرچندسال یکبار برگزار می‌شود و یک کشور میزبانی آن‌را به عهده دارد و کشور‌ها و سازمان‌های سایر را به کمپانی در این رویداد دعوت می‌کند.
 
غرفه سازی برزیل در اکسپو میلان ۲۰۱۵ آمیزه ای از معماری و فضاسازی است که به بازدیدکنندگان دانش و ارزش‌های مبتنی بر کشاورزی آمریکای جنوبی را انتقال می‌دهد.
این بنای گذرا به عنوان یک بنا و تجربه همه‌جانبه پیش‌بینی شده‌است که با تکنولوژی پیش‌رفته امکان فراغت و آسودگی را انتقال مید‌هد در عین‌حال که افراد را به تعامل نیز دلگرمی می‌کند.
 
این بنا که بدست استودیو Arthur Casas طراحی شده محلی برای جذب جمعیت است که افرادی را که از کنار آن عبور می‌کنند به جمع شدن ترغیب می‌کند. این غرفه به صورتی است که یک حجم کبیر آهنی برای بازدیدکنندگان مفتوح است که یک پیاده‌راهی را وسط گونه‌های گیاهی که در مملکت برزیل کشت می‌شود برای عبور بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.
در این بخش با به کارگیری یک شبکه مشبک کششی مکانی غیرمنتظره برای فراغت و ایستادن تعبیه شده‌است که به بازدیدکنندگان اجازه‌می‌دهد لغایت از زوایای گوناگون سازه را رسیدگی کنند و همچینن این شبکه شیب‌دار خارج غرفه را به درون آن پیوسته می‌سازد.
 
در تقسیم داخلی این سازه از چهار مقوله “حکمت طبیعی”، “امپراطوری رنگ‌ها”، “قدرت انسان” و “ترکیب و همجوشی خلاق” کاربرد شده‌است. این تقسیم توسط آتلیه Marko Brajovic طراحی شده‌است و نشان‌گر تاریخ، امروز درحال رشد و آینده خوش‌بینانه برزیل است. این تقدیر شامل مغازه، رستوران و کافه است و سقف آن با شیشه پوشانده‌شده الی بیش‌ترین مقدار نور طبیعی را داشته‌باشد.
 
غرفه سازی برزیل
 
 

دیدگاه ها بسته شده است