چند ایده غرفه سازی

همانطور که میدانید شرکت در نمایشگاه ها جهت معرفی برند شما و یا محصولات شما بسیار حائز اهمیت است.

اما نکته ی مهم این است که غرفه سازی نمایشگاهی شما مطابق روز و طراحی آن به صورت خلاقانه باشد. با ما همراه باشید تا به شما چند ایده غرفه سازی جالب معرفی کنیم:

طراحی ساده :

لازم نیست در غرفه سازی نمایشگاهی از پلان و فرم های پیچیده استفاده کنید بلکه بدانید زیبایی در سادگی است و یک غرفه ساده با ایده منطقی بهترین راه حل است.

رنگ و هارمونی مناسب:

از رنگ ها به جا استفاده کنید و هارمونی رنگ فراموش نشود.گاهی رنگ متضاد و مناسب می تواند به جذابیت غرفه سازی شما بیفزاید.در ضمن لازم نیست همه ی محصولاتتان را به نمایش بگذارید این کار باعث میشود که غرفه شما شلوغ شود و بازدیدکنندگان سردرگم شوند.

استفاده از رنگ های گرم برای طراحی غرفه سازی توصیه میشود ، همچنین دقت کنید که این رنگ ها کنار رنگ های خنثی مثل خاکستری استفاده شود.

کف سازی:

استفاده از کفسازی زیبا و خلاقانه بسیار در جلب بازدیدکننده تاثیر دارد و همچنین به راهنمایی بازدیدکنندگان کمک میکند.اگر مساحت غرفه شما کم است از نصب استند ها و قفسه های زیاد خودداری کنید زیرا باعث اختلال در سیرکولاسیون می شود.

سعی کنید بیشتر محصولاتتان را روی دیوار به نمایش بگذارید .

ایده غرفه سازی

خلاقیت در استفاده از استندها:

قفسه های مدرن و خلاقانه میتواند به جذب بازدبدکنندگان کمک کند .حتما دقت کنید که این استندها مانع دید بازدیدکننده نباشد ، بلکه راهنمای او با شد و محصولاتتان را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

طراحی فضای باز و بسته:

با طراحی فضاهایی که دور تا دور آن بسته و فقط یک در ورودی دارد باعث جلب توجه بازدیدکننده و افزایش حس کنجکاوی او شوید.

استفاده از محصولات:

شما می توانید با استفاده از محصولات و کالاهایتان غرفه خود را طراحی نمایید ، این روش باعث میشود که ماهیت اصلی غرفه حفظ شود و شما محصولتان را به بهترین نحو نمایش دهید.

رنگ تیره :

برای متمایز شدن غرفه خود از رنگ تیره به همراه رنگ های روشن استفاده کنید به گونه ای که مانع دیده شدن محصولاتتان نشود.

 

دیدگاه ها بسته شده است